dimarts, 13 de març del 2012

2n dia

Lo que mes m'ha agredat ha estat el museu de ferro perque hem vist una peli i hem vist el martinet i altres coses per separar el ferro de l'escoria.(Marc M)

A jo lo que mes m'ha agradat ha estat el moseu de l'electricitat perque podies enrenpa les mestres! (Javier B.)

Em vist neu i em intentad tirar bollers de neu pero ens feien mal les mans de fred.
(Francesc.V)

Lo que mes magradat a sigut anar a comprar.He comprat una pilota de futbol.(Jesús)

El que m'ha agradat més ha estat ballar qüasi tota la nit i hem fet un concur que ha guanyat n'AidaR.(Marta.B)

Lo que mes m'ha agradat ha estat els banys de dorres, perque era molt divertit i tothom se esquixava fins i tot em esquitxat a una francesa molt maleita.(Aida T)

a jo me ha agredat tot lo que em fet. (noelia)


A jo el que mes m'ha agredat és quan hem anat els Banys de Dorres, però feia molta pudor d'ou dur..!:( (Marta Anglada)